Invizibil, by Violet

Spotul are un nume simplu si explicit: invizibil. Acesta este in acelasi timp si conceptul ce sta in spatele executiei. Ideea spune ca atat timp cat ai Beciul Domnesc tot ceea ce este in jur devine irelevant. Intregul spot se bazeaza pe aceasta exagerare menita sa evidentieze importanta atmosferei generata de Brand.In acest fel, elementul care clarifica o situatie care pare cel putin bizara devine chiar sticla de vin Beciul Domnesc.

Aceasta idée, care pare la inceput simpla, a fost punctul de plecare intr-o munca laborioasa care s-a materializat in spotul ce ruleaza acum pe TV. Avand in vedere ca totul a fost filmat pe limbo, detaliile au fost cele care au fost puse pe primul plan. Orice eroare ar fi fost evidenta. De la alegerea actorilor, ce trebuiau sa fie doua caractere distinse, elegante dar in acelasi timp cu un aer tineresc, pana la asezarea luminilor proiectul a fost dezbatut in cele mai mici detalii. Dupa o filmare ce a durat 20 de ore proiectul a intrat in post-productie unde au fost scoase obiectele ce apareau pe pelicula.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related