Campaniile de advertising livrate in feed-urile RSS ale F5 au inregistrat in medie un CTR de 0,6

In prima luna de la impementarea solutiei de monitorizare si monetizare a feed-urilor RSS REALITATEA.NET si MONEY.ro, campaniile de display au realizat in medie un CTR de 0,6, iar continutul feed-urilor celor doua portaluri a fost descarcat de peste 90.000 de vizitatori unici, conform statisticilor Mediafed.

"O data cu raspandirea obiceiului de parcurgere rapida a stirilor online furnizate prin RSS, un procent semnificativ dintre cititori nu mai ajung, de fapt, in site-ul care furnizeaza informatia, multumindu-se cu titlul si cele cateva randuri disponibile prin RSS Reader. Pentru a-si ajuta clientii sa isi expuna mesajele si acestui tip de consumator, F5 a lansat si testat in parteneriat Mediafed Londra o noua solutie de livrare a publicitatii online, care permite afisarea de bannere direct in fluxul RSS", a declarat Irina Morsanu, Business Affairs Manager F5 (compania care detine F5 X-Media).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related