[Review] Diesel intreaba: "Esti suficient de prost incat sa apari in noul nostru video-catalog?"

Pentru ca "Dare for more" era luat si pentru ca "inovatia in advertising", cu toate cartile care s-au scris pe tema asta, are si ea limitele ei, pentru ca la un moment dat obosesti sa tot cauti idei care nu s-au mai facut, ai putea sa incepi sa folosesti cuvinte cu sensul cu care nu s-au mai folosit. Agentia Anomaly, London a extras primul castigator: cuvantul "stupid". Clientul care a facut cinste cu spatiul media (print, outdoor si online) a fost Diesel. Asa s-a nascut campania "Be stupid", pentru promovarea colectiei Diesel pe 2010.

Sa urmarim acum caile prin care ai putea primi invitatia de nerefuzat de a aparea in videoclipul muzical care va reprezenta catalogul colectiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related