[Bilant 2009] Pentru Kinecto, 2009 a fost anul cu cele mai multe lansari din cei 7 ani de existenta

(N.r. Cifra de afaceri Kinecto in 2008 a fost de peste 600.000 EURO - sursa. Despre 2009:)

A fost cel mai ciudat an de pana acum. Industria a scazut, dar au fost cele mai multe pitch-uri ever. Noi am inceput anul cu asteptari de crestere de minim 50% si suntem bucurosi (n.r. ca am crescut cu doar) 5%. Am avut multi clienti care si-au restrans bugetele, dar am si castigat foarte multe conturi noi - printre care Avon, LG, Nestle, Generali, Petrom sau Tymbark, si multe altele pe care nu le putem nominaliza inca :)

Pentru noi cred ca a fost si anul cu cele mai multe lansari din cei 7 ani de existenta. A fost un an in care am inovat foarte mult in special in zona de 3D (vezi ioanid.com) si augmented reality (vezi primul concurs de user generated content folosind AR din Romania - orasulavon.ro). Un an in care am facut mult pr online pentru clienti (vezi concurslg.ro) si ne-am jucat si cu integrare video (vezi biggerballs.ro).

Am strans si ceva premii pe la toate festivalurile locale la care am participat (Digicafe, RoNewMedia, Internetics), dar mai important am strans curaj sa iesim afara anul viitor :)

Evident am avut si clienti care s-au restrans sau si-au mutat contul la alte agentii, insa per total inchidem anul pe plus si mult mai pregatiti pentru 2010 decat am fost pentru 2009. Asta dupa ce am taiat si din costuri si am regandit fluxurile interne de lucru.

Pitchul anului cred ca au fost de fapt trei: Avon, Coca-Cola, Romtelecom.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related