PR de aur pentru Tempo si Holsten

Campania care a adus Hamburgul anului 1879 in Bucurestii anilor 2005 a fost considerata cel mai bun proiect de PR la sectiunea de comunicare comerciala la editia din acest an a Romanian PR Awards.
Campania de lansare a berii Holsten pe piata romanesca, realizata de agentia Tempo Advertising pentru clientul URBB a castigat trofeul Golden Award for Excellence la categoria "Campanii Comerciale" in cadrul Galei Excelentei in Relatii Publice. Evenimentul din acest an a avut loc in seara de 7 noiembrie 2005, la Hotel Marriott si aduce pentru a doua oara consecutiv recunoastere pentru echipa de PR Tempo. Juriul format din 18 practicieni de PR din 6 tari si jurnalisti a decis ca anul acesta, campania de lansare a berii Holsten sa fie singurul proiect castigator al aurului la categoria "Campanii Comerciale".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related