[Digital Buzz] Relevanta Metropotamului Interbelic pentru valorile brandului Timisoreana

Digital Buzz cu Mihaela Barsan (Marketing Director, Metropotam Group)

IQads: E cazul sa vorbim despre interactivitate si engagement in interviul asta, avand in vedere ca "Metropotamul Interbelic" nu e un microsite in flash?

Mihaela Barsan: In aceeasi masura in care putem vorbi despre interactivitate si engagement raportate la metropotam.ro: interactivitatea unui site de publishing, in care engagementul nu este dat de animatii si joculete in flash, ci de un brand carismatic si continut scris urmand un concept relevant si interesant pentru utilizatori.

IQads: Aveti cifre remarcabile pentru un microsite in primele 5 zile de la lansare: 6 pagini citite/vizitator si peste 5,5 minute/vizita. Sunt ele dovada suficienta pentru engagement-ul pe care a reusit sa-l obtina "Metropotamul Interbelic"? Aveti de gand sa-l masurati si altfel? E esential numarul de comentarii, de exemplu, avand in vedere tipul de continut, care nu starneste neaparat discutii, ci se consuma in liniste si pace?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related