[Display] Bannerele agasante si infima rata de click

Atata timp cat bannerele din .ro nu sunt chiar Cutia Pandorei, ca sa moara vizitatorul de angoasa daca nu da click, sa vada ce se afla pe site-ul campaniei, normal ca nu se strang nici 0,3% clickuri decat daca bannerul e un floating cat Casa Poporului, cu butonul de close pitit mai bine ca-ntr-un film cu Harry Potter, ca sa-ti fie imposibil sa nu dai un click in el, macar de nervi, macar in speranta ca o sa se inchida daca ii dai clickul cersit cu atata disperare.

De obicei, lantul de oameni prin care trebuie sa treaca dureroasa veste ca nu e implementat bine sau ca dauneaza grav sanatatii mintale a vizitatorilor e destul de lung: publisherul vorbeste cu regia, care vorbeste cu agentia de media, care vorbeste cu agentia de web sau il depisteaza pe cunoscatorul de flash care a facut bannerul (oriunde s-ar afla el, la client, in agentia de publicitate, in pamant, in piatra seaca), dar pana se intampla asta, se termina si campania, si nervii cititorilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related