@Bogdana: "Twitter este in procent de 80% spam"

Mi-am facut cont de Twitter la indemnul unui prieten dar mai ales pentru ca mi se parea normal sa incerc orice lucru nou. Am doua profile @Bogdana si @Bogdana_Butnar; pe unul il folosesc pentru microblogging iar pe celalalt ca pe un RSS reader pentru tweets. La inceput am scris foarte demonstrativ pe Twitter: scriam ca sa ma citeasca lumea, aveam maxime si sentinte. Probabil asa am acumulat si primii cititori. Acum folosesc Twitter mai ales pentru ca nu mai am timp sa scriu organizat si bine pe blog. Twitter ma ajuta sa nu uit ideile bune (sau proaste) si sa simt ca totusi le impartasesc cu onlineul. In capul meu, uneori mai cred ca la un moment dat voi reciti tweeturile si le voi transforma in posturi pe blog, sau poate in ceva mai consistent.

Bref, Twitter e un caiete de notite online pentru mine.

Nu urmaresc foarte multi oameni pentru ca si Twitter, ca si alte multe social media, este in procent de 80% spam "? un fel de chat public, oamenii isi dau mesaje, flirteaza, dau reply-uri nesfarsite. Mi se pare absurd sa am un ecran de pornire cu @xxx da, vin, @yyy ce tare, multumesc, @LOL. Am 2000 de bloguri in RSS reader, primesc cate 200 de emailuri zilnic. Nu vreau sa imi ard circuitele. Si, in mod ciudat n-am ratat niciodata nimic cu adevarat relevant neurmarind 1000 de oameni. Am scris odata un articol despre flirtul pe Twitter "? a ramas printre cele mai citite pe blogul meu (BogdanaThePlanner.blogspot.com) pentru ca mare procent din ce se intampla acolo e interactiune sociala, nu informatie relevanta. Mie mi-e pe bune greu sa tin pasul cu Facebook, Twitter, HI5, Linked-in si de aceea nici nu prea raspund organizat oamenilor care ma urmaresc.

Pentru online am un singur principiu dupa care ma conduc: continut care sa aduca valoare. Incerc, pe cat posibil sa urmaresc numai generatorii de continut ok. Am incercat sa si produc continut pe Twitter insa am descoperit ca e mai ales un instrument perfect pentru "venting" "? eliberarea unor mici frustrari, suparari, observatii cinice, sarcasm, idei de moment, inspiratii etc. deci nu prea cred ca am un cont care aduce valoare "? insa pe mine ma ajuta sa nu uit lucruri, sa exprim ganduri scurte, sa urmaresc cativa oameni relevanti. De asta nici nu cred ca l-am folosit sau il voi folosi vreodata ca instrument de branding. Facem asta cu conturile clientilor, pe al meu prefer sa il tin ca pe blog, eratic si uneori util.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related