Guess Who, protagonist al campaniei "Cap versus minte", realizata de Odyssey pentru Dilema Veche

Asocierea cu trupa Guess Who in spotul TV "Cap versus minte" a fost sugerata de Trustul Adevarul Holding pentru a construi o imagine mai accesibila a revistei care sa ajute la extinderea targetului, potrivit unei informari de presa din partea agentiei care a creat campania, Odyssey.

Campania pentru revista Dilema Veche cuprinde un print si un spot care este difuzat timp de o luna la TV si online, incepand cu 2 mai.

"Am plecat de la faptul ca reperele pe care societatea le are sunt din ce in ce mai superficiale. E mai important cum arati decat ce ai in cap. Sa ne uitam doar cate reviste de frumusete sunt si cate reviste de cultura sunt. Toti cei care vor sa aiba insa grija si de mintea lor, nu doar de felul in care arata, o pot face cu Dilema Veche", au declarat reprezentantii agentiei Odyssey.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related