Status Pimp a atins in 2 ani o audienta de peste 1.700.000 de persoane

Status Pimp a atins in 2 ani o audienta de peste 1.700.000 de persoane

Status Pimp (statuspimp.com), singurul serviciu de promovare prin intermediul statusurilor de mesagerie instanta, a adunat in 2 ani de existenta (impliniti pe 13 mai 2011) o audienta de peste 1.700.000 de persoane, informeaza un comunicat emis de Status Pimp.

Fondata de Stefan Szakal, Calin Iepure si Alin Zainescu in 2009 cu un capital de circa 200.000 de euro, in prezent, compania a evoluat de la 1.000 de conturi la 12.000 de conturi cu o audienta de 1.890.422 de prieteni. In 2010 compania a inregistrat o cifra de afaceri de 295.525 RON

Pimp Tool, aplicatia dezvoltata de Status Pimp, faciliteaza schimbarea statusului de Yahoo!Meessenger, Google Talk si Skype. Aceasta aplicatie permite companiilor sau persoanelor fizice care doresc sa-si promoveze blogul sau site-ul personal sa transmita mesajul campaniei prin intermediul statusurilor utilizatorilor aflati in baza de date. Utilizatorii sunt platiti pentru promovarea diferitelor mesaje in cadrul listei de prieteni de pe Yahoo Messenger.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related