Cremita, ne lamuresti ce altceva vrei tu sa fii?

Cremita, ne lamuresti ce altceva vrei tu sa fii?

Discrepanta dintre esenta si aparenta duce la un comic de situatie foarte comun pe piata romaneasca. Pentru ca majoritatea reclamelor inventeaza puteri nebanuite si absolut incredibile pentru produsele pentru care fac publicitate: de la fixative de par care dau de 73 de ori mai mult volum "suvitelor rebele” pana la deodorante masculine care, la folosire, fac femeile sa pice ca mustele. Dar ce te faci cand reclamele nu mai sunt amuzante si nici macar simpatice? Dar ce te faci cand nu mai poti sa distingi care e aparenta si care e esenta produsului? Ce te faci cand nu mai stii ce sa crezi despre produs dupa ce abia i-ai vazut reclama?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related