Campania realizata de Pi2 PR pentru Siemens "Amazing Race" a atras o audienta online de peste 100.000

Campania realizata de Pi2 PR pentru Siemens "Amazing Race" a atras o audienta online de peste 100.000

Campania dezvoltata de Pi2 PR pentru promovarea competitiei Siemens "Amazing Race” a atras o audienta de peste 100.000 de utilizatori online, informeaza un comunicat al agentiei. Concursul a fost declarat deschis incepand cu 22 mai, cand echipele celor trei bloggeri Nebuloasa (Oltea Zambori), Bobby Voicu si Alex Radescu au rezolvat prima proba ce s-a desfasurat in fata Spitalului Coltea, Bucuresti.

In perioada 23 - 27 mai echipele celor trei bloggeri vor parcurge 1700 de km si vor rezolva, cu ajutorul follower-ilor de pe Twitter, probele la care vor fi supusi in orasele Bucuresti, Sinaia, Sibiu, Cluj, Oradea, Arad, Moldova Noua si Timisoara. Probele constau in solutionarea unor probleme de dezvoltare durabila pentru a aduna punctele necesare castigarii competiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related