Odyssey a dezvoltat campania "Tine-l aproape" pentru promovarea cascavalului Delaco

Odyssey a dezvoltat campania "Tine-l aproape" pentru promovarea cascavalului Delaco

Odyssey a realizat campania “Tine-l aproape” pentru promovarea cascavalului Delaco care porneste de la ideea potrivit careia dragostea trece prin stomac, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania se desfasoara in doua etape: prima contine doua spoturi TV (Luca si Mariana) care vor fi difuzate in perioada mai – iunie.

Spoturile infatiseaza doua editii diferite ale emisiunii fictive “Tine-l aproape” in cadrul carora actorul principal ofera retete incluzand cascavalul Delaco drept solutie la problemele telespectatorilor care suna.
Conceptul spoturilor este acela ca micile neintelegeri din familie pot fi aplanate printr-un gest de bunavointa cum ar fi o gustare sau alt gen de mancare usor de preparat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related