Senior Interactive semneaza campania de comunicare interactiva pentru lansarea Heidi Gourmette

Senior Interactive a fost desemnata, in urma unei licitatii, sa se ocupe de comunicarea interactiva pentru campania de lansare a sortimentelor noi de ciocolata Heidi Gourmette, informeaza un comunicat emis de agentie.
Campania de lansare a avut o componenta de teasing prin aplicatia de Facebook “Rasfatul Simturilor”. In timpul celor 4 saptamani de pre-campanie, prima aplicatie din seria “Rasfatul Simturilor” a adus mai mult de 10.000 de fani noi pe pagina Facebook.com/HeidiChocolate, se precizeaza in comunicat. Campania propriu-zisa a inceput de aproximativ 2 saptamani si a mai adus inca 12.000 de fani noi. In acest moment, pagina Heidi Chocolate are peste 27.000 de fani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related