"Zanul" cumpara rochite in campania TV realizata de Next Advertising pentru programul de loialitate Star BT de la Banca Transilvania

"Zanul" apare in calitate de insotitor ideal la cumparaturi in campania TV semnata de Next Advertising pentru lansarea noului program de loialitate Star BT de la Banca Transilvania, prin care clientii care folosesc la cumparaturi carduri de credit de la BT primesc puncte si rate fara dobanda in magazinele partenere, informeaza un comunicat emis de Next Advertising. Platforma de comunicare online pentru Star BT a fost dezvoltata de agentia interactiva Netalurgica.

"Pentru a promova noul program Star BT, am ales sa spunem ca, daca mergi la cumparaturi cu cine trebuie, ai numai de castigat. Astfel, ne-am imaginat ca mergem cu Zanul la mall. Si asa a iesit un spot cu mult shopping si un Zan darnic si galant”, a declarat Mihaela Neatu (Copywriter, Next Advertising).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related