[Update] CAP a realizat campania integrata "Pentru oameni mari", pentru promovarea creditului de refinantare ING

Pentru promovarea creditului de refinantare de la ING, CAP a realizat o campanie integrata constand in spot TV, spoturi radio ("Baiat", "Fata"), decorare speciala vitrine, OOH-uri ("Andreea", "Bogdan", "Valeria", "Viorel", "Ca un om mare"), bannere ("Biroul de credite", "Impreuna cu iubita", "Am intrerupt munca", "8 credite", "Oamenii mari intreaba aici", "Curiozitate", "Uimire", "Confuzie"), activare pe www.ing.ro si executii neconventionale: telefon, scaun, pantofi.

Prin noua comunicare, ING Bank se pozitioneaza ca institutia financiara care stie sa-si trateze clientii ca pe niste oameni mari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

George Lupeanu
acum 3 ani
o idee bine statornicita in publicitate, resapata de doua ori in acelasi an

http://www.iqads.ro/ad_14730/skoda_octavia_tour_giants.html



Related