[Update] CAP a realizat campania integrata "Pentru oameni mari", pentru promovarea creditului de refinantare ING

[Update] CAP a realizat campania integrata "Pentru oameni mari", pentru promovarea creditului de refinantare ING

Pentru promovarea creditului de refinantare de la ING, CAP a realizat o campanie integrata constand in spot TV, spoturi radio ("Baiat", "Fata"), decorare speciala vitrine, OOH-uri ("Andreea", "Bogdan", "Valeria", "Viorel", "Ca un om mare"), bannere ("Biroul de credite", "Impreuna cu iubita", "Am intrerupt munca", "8 credite", "Oamenii mari intreaba aici", "Curiozitate", "Uimire", "Confuzie"), activare pe www.ing.ro si executii neconventionale: telefon, scaun, pantofi.

Prin noua comunicare, ING Bank se pozitioneaza ca institutia financiara care stie sa-si trateze clientii ca pe niste oameni mari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune


Comentarii

George Lupeanu
acum 12 ani
o idee bine statornicita in publicitate, resapata de doua ori in acelasi an

http://www.iqads.ro/ad_14730/skoda_octavia_tour_giants.html



Branded


Related