Publicitatea nu e o treapta inferioara filmului

Lumea il stie de regizorul care a facut "Occident"-ul. Breasla publicitarilor il recunoaste mai mult dupa meticulozitatea cu care filmeaza fiecare cadru si atentia exagerata pentru detalii. Cristian Mungiu insista, insa, sa spuna povestea asa cum o vede el, indiferent ca este vorba de cinematografie sau de cele 30 de secunde de reclama.

IQads: Care a fost prima reclama pe care ai regizat-o?
Cristian Mungiu: A fost una la o bere. Nu era o chiar o reclama propriu zisa, erau mai degraba niste intro-uri pentru Big Brother finantate de marca respectiva. Ce sa-ti zic, a fost destul de stresant. Pentru prima data ca regizor preocuparea era mai mult pentru cit de inalta e spuma la bere si nu cum joaca actorii sau ce e de transmis. Plus ca eram la inceput si inca nu aveam bine setat in minte cam cit de scurta trebuie sa fie o actiune pentru un spot de 20 de secunde. Si era prima data cind realizam ce inseamna sa lucrezi publicitate cu agentia si clientul de fata: nu mai conteaza doar ce crezi tu ca e bine, trebuie sa faci lucrurile si in functie de mintea si gustul altora si asta face lucrurile mult mai complicate. Acum, ultima reclama pe care am filmat-o au fost doua, ca sa zic asa: intr-o singura zi a trebuit sa realizez doua spoturi pentru un magazin de electrocasnice. Mi-a facut placere sa lucrez, erau niste spoturi in care chiar se intimpla ceva, am blocat circulatia pe Calea Victoriei, am instalat un semafor si am simulat un traffic jam - pe scurt, m-a distrat desi era un frig ingrozitor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related