MasterCard la TIFF 2011: seminar cu Cristi Puiu si proiectii in aer liber

Sub umbrela „The power of storytelling: Priceless”, MasterCard este sponsor al Festivalului International de Film Transilvania (TIFF) pentru al treilea an consecutiv, informeaza un comunicat emis de Premium PR.

"Pentru MasterCard, TIFF inseamna emotie, inseamna povesti frumoase pentru care s-a muncit incredibil de mult, inseamna actori si regizori talentati. De aceea, festivalul se pliaza perfect pe ideea care sta la baza tuturor campaniilor derulate de noi: sunt lucruri care nu pot fi cumparate cu bani si, cu siguranta, experienta TIFF se afla printre ele. La fiecare editie am venit cu idei noi si am pregatit momente originale, prin care am vrut sa surprindem cinefilii si sa-i facem sa revina aici in fiecare an”, a declarat Ioana Gorganeanu (Marketing Manager,  MasterCard Europe).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related