Campania "Knorr pentru bucatari" implementata in Romania de the Syndicate, Metromind si MakeSense PR

Campania "Knorr pentru bucatari" implementata in Romania de the Syndicate, Metromind si MakeSense PR

the Syndicate, Metromind si MakeSense PR au implementat “Intreaba-ne!”, prima etapa a campaniei pentru promovarea brandului Knorr pentru bucatari al Unilever Food Solutions, informeaza un comunicat emis de MakeSense PR. “Intreaba-ne”, cunoscut sub forma “Ask Us”, a fost conceputa la nivel regional de Pastel Age Group si este implementata in Romania si Polonia. Agentia care implementeaza campania in Polonia este The Change.

The Syndicate a administrat componenta de trade, MakeSense – cea de PR, iar Metromind gestioneaza componenta de online.

Prima etapa se va desfasura pe perioada a doua luni, fiind urmata de etapa “Testeaza-ne!”, in cadrul careia produsele Unilever vor fi prezentate bucatarilor profesionisti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related