Jojo este endorserul campaniei "Simte diferenta cu protectia activa Rexona 48h"

Jojo este endorserul campaniei "Simte diferenta cu protectia activa Rexona 48h"

Rexona a lansat campania "Simte diferenta cu protectia activa Rexona 48h” al carui endorser este Catalina Grama (Jojo), informeaza un comunicat emis de IMAGE PR. Campania care promoveaza variantele Rexona Cotton, Oxygen, Aloe Vera si Naturals Fresh va fi comunicata prin spot TV si print. Campania incurajeaza femeile active sa verifice eficienta deodorantului prin intermediul "testului antiperspirant”.

Campania va fi sustinuta de un spot TV care a fost filmat in Thailanda, Bangkok, un oras cunoscut pentru gradul de umiditate al climei. De asemenea, Catalina Grama a realizat doua sedinte foto, una la Budapesta si una in Bangkok, iar fotografiile vor fi utilizate in campania de promovare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related