Cannes Lions 2011: campaniile premiate cu Gold la sectiunea "Promo & Activation"

Cannes Lions 2011: campaniile premiate cu Gold la sectiunea "Promo & Activation"

La sectiunea "Promo & Activation" de la prima gala de premiere Cannes Lions 2011, campania "American ROM", creata de McCann Erickson, a castigat Grand Prix si un Gold. Celelalte premii Gold din sectiune au fost castigate de campaniile "Music Fitting Rooms" (DDB Singapore), "Save as WWF" (Jung von Matt, Hamburg) si "4th Amendment Wear" (4th Amendment Wear, Boulder, USA).

Muzica asortata la haine. Prea matchy-matchy?

Pe o piata invadata de gratuitati, obiectivele promotiei “Music Fitting Rooms”, dezvoltata de DDB Singapore pentru magazinul online de muzica StarHub, au fost cresterea traficului pe site si a numarului de download-uri de melodii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related