Reactii de la Cannes Lions 2011: Adrian Botan, Dinu Panescu, Catalin Dobre si Ionut Cojocaru de la McCann despre Grand Prix-urile pentru "American ROM"

Reactii de la Cannes Lions 2011: Adrian Botan, Dinu Panescu, Catalin Dobre si Ionut Cojocaru de la McCann despre Grand Prix-urile pentru "American ROM"

Buzz cu Adrian Botan (Creative Partner), Dinu Panescu (Group Creative Director), Catalin Dobre (Group Creative Director), Ionut Cojocaru (Senior Art Director), McCann Erickson

[UPDATE] McCann Erickson a luat, pentru "American ROM", 7 9 trofee la Cannes Lions 2011: 2 Grand Prix-uri si 2 Gold-uri in sectiunile "Promo&Activation" si "Direct", 2 Bronze Lions la PR, un Silver la Media, Titanium si Gold la „Integrated”. Despre deciziile juriilor in legatura cu Grand Prix-urile puteti citi aici, iar mai jos vedeti ce spun castigatorii.

IQads: Cum e sa ajungi acolo, sa iei 2 Grand Prix-uri? De cati ani inscrieti la Cannes, credeati ca o sa castigati ceva, ce-ati simtit cand ati aflat, cum ati sarbatorit?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Marius Gavril
acum 12 ani
"Cred ca trebuie sa ne plangem mai putin si sa facem mai mult." - total de acord, v-ati luat felicitari zilele astea de cred ca v-au luat foc urechile :)

Acum trebuie sa va lasati toti coama sa fiti in ton cu premiile :)



Branded


Related