Loco Branding & Communication comunica pentru Wembley Dry Gin

Cand e vorba de Wembley, totul pleaca de la incarcatura sloganului daca-ti pasa ce bei. Misiunea noastra a fost sa reincarcam de sens sloganul, asadar sa-i gasim un context nou brandului, un context care sa preia personalitatea sa exploziva dar si rafinata si sa o duca mai departe, implinind-o.
Am ales sa facem asta prin intermediul unei povesti din doua motive: pentru ca suntem convinsi de perenitatea nevoii de povesti a oamenilor si pentru a evita o abordare de tip reteta.
Povestea noastra pune brandul in centru si-l face miza pretioasa a unei aventuri: misterioasa RETETA este furata, iar cei doi agenti speciali o vor recupera, printr-o combinatie de inteligenta si curaj, evitand un indiciu-capcana si dand de urma ascunzatorii ei. Atunci aflam si ca reteta se refera atat la secretele prepararii lui Wembley Dry Gin, cat si la combinatia ideala pentru a-i gusta aroma, Wembley & tonic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related