Studiul European Communication Monitor 2011: puterea de influenta a domeniul relatiilor publice a crescut in timp ce sintagma "relatii publice" dauneaza profesiei

Concluziile studiului European Communication Monitor sunt ca in 43 de tari puterea de influenta si nivelul salarial al relatiilor publice a crescut si ca, potrivit unui procent de 42% dintre participanti, termenul "relatii publice” (PR) discrediteaza profesia, informeaza un comunicat emis de Grayling. Studiul s-a bazat pe raspunsurile a 2.209 specialisti in comunicare din 43 de tari si este realizat anual de un grup de cercetare format din profesori care predau in universitati din 11 tari, condusi de Profesorul Dr. Ansgar Zerfass. Rezultatele au fost date publicitatii de Asociatia Europeana de Cercetare si Educatie in Relatiile Publice (EUPRERA) si de Asociatia Europeana a Directorilor de Comunicare (EACD).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related