Noul logo Dove este reprezentativ pentru toate categoriile de produse Dove

Incepand cu iulie 2011, Dove are o noua versiune de logo care va sta la baza comunicarii tuturor categoriilor de produse Dove, informeaza un comunicat emis de IMAGE PR. Dove cuprinde produse de ingrijire si curatare a pielii, produse de ingrijire a parului, deodorante si produse de hidratare si hranire a pielii.

 

Noul logo va fi reprezentativ si pentru gama nou lansata in Romania Dove Men+Care si pentru noile lotiuni hranitoare de la Dove cu sistemul Deep Care Complex.

 

In timp ce litera "D” din vechea varianta a logo-ului avea un aspect rotund care conferea logo-ului un aspect mai feminin, noul logo este menit sa exprime, pe langa vechile valori Dove, si pe cele noi, si sa reprezinte si noile categorii de produse Dove.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related