"Smiley’s Garage Sale", noua platforma de comunicare creata de Ogilvy pentru segmentul pre-paid de la COSMOTE

Ogilvy si COSMOTE anunta lansarea primei campanii de tip garage sale de la nivel national, in care obiectele expuse ii apartin unei vedete: Smiley va oferi cateva dintre obiectele personale in campania "Smiley’s Garage Sale”, care promoveaza noua platforma de comunicare pentru cartela pre-paid de la COSMOTE, informeaza un comunicat emis de Ogilvy Romania.

In cadrul unui garage sale, Smiley ofera obiecte special selectate, multe dintre ele unicat si personalizate: marele premiu, constand intr-o canapea personalizata, dar si un fotoliu beanbag, un televizor alb-negru, un aparat foto, un telefon vintage, o masca venetiana, un instrument muzical original si alte obiecte. Pentru a intra in competitia pentru obiectele lui Smiley, utilizatorii trebuie sa reincarce cartela COSMOTE cu minim 5 EUR credit lunar in perioada 15 iulie – 14 august. Fiecare 1 EUR incarcat reprezinta o sansa de a castiga. Castigatorii sunt desemnati pe 17 august.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related