Pentru barbatii care rezista, rezista, rezista, un ad mai ADfel

Pentru barbatii care rezista, rezista, rezista, un ad mai ADfel

Dar stiu ca va cautati inspiratia pentru brief-urile de scurtmetraje despre masculinitate de la BFF! Asa ca propun spre atentia dumneavoastra, onorabili competitori, un ad mai ADfel pentru Durex care sa va gadile nitel creativitatea.

Scurt istoric: prezervativul Durex Perfoma contine un lubrifiant special care ajuta barbatii sa controleze climaxul si sa prelungeasca placerea.

Provocarea: Cum sa comunici asta, intr-un mod ingenios, in asa fel incat sa atinga un numar notabil de barbati?

Solutia: Prea putini barbati nu sunt atrasi de sport si poate si mai putini nu iubesc jocul cu balonul. Asa ca, ce metoda mai buna de a transmite mesajul decat in mijlocul meciului de fotbal? In cazul asta, vorbim despre finalul partidei de fotbal. Cand, in loc de banalele panouri care aratau cat timp vor juca in plus fotbalistii, au introdus un panou sub forma unu prezerrvativ Durex care indica intervalul in care barbatii de pe teren trebuiau sa mai “performeze”.

Inca o data: se contorizau minutele sau secundele in care fotbalisti musculosi si transpirati continuau sa inscrie la poarta. Timpul afisat pe un prezervativ brandat Durex.

Brusc, ideea de timp extra acordat barbatilor a capatat o alta perspectiva. Nu stiu ce sa spun despre satisfactia masculina pe care a trezit-o ad-ul asta in randul barbatilor din tribune, dar am un sentiment ca pe fetele femeilor s-a asternut cel putin un zambet complice.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related