Dezastrele nu bat la usa

Dezastrele nu bat la usa

Deunazi, la metrou, zdruncinata de un cot bine plasat din partea unei varstnice grabite si usor confuza in legatura cu trenul in care trebuia sa ma urc, in fata ochilor mei se asterne cea mai neimpresionanta reclama pe care am vazut-o pana acum, un ad pentru Astra Asigurari. Dar atat de neimpresionanta, incat pana si-acum mi-e greu sa-mi dau seama ce tehnica de convingere au folosit ca sa atraga consumatorii de partea Astra Asigurari. Desi, din cate vad, puterea ad-ului s-ar putea sa rezide in “bula”.

Pai, ar fi doua lucruri despre care cred ca nu au cum sa atraga consumatorii. Pe de-o parte, mesajul care nu aduce nimic nou, care nu influenteaza cu nimic existenta consumatorului. O sa vedeti, dupa cum urmeaza, ca mesajele atrag atentia asupra unor lucruri pe care le cunoastem prea bine. Dar pe care un ad care arata doar expresii de uimire n-o sa ne faca le dam mai multa importanta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Xpt Cosmin
acum 12 ani
Cred ca ar fi mers mai bine inlocuirea celor doi barmati, in reclame...

Cel in varsta, ganditor, gandindu-se la familie, iar cel tanar, mirat/speriat de ce-ar putea patii de la robinetul deschis...

Dar, stii prea bine cum este. Desi toti ne uitam la aceeasi bucata de hartie, fiecare o vede, mai mult sau mai putin, altfel.

Apropo, de ce nu lasi posibilitatea de a comenta cu un nick, o adresa de mail si o adresa de net? Ai castiga mai multe comentarii on-topic.

denisa migit
acum 12 ani
Ca add-ul te-a impresionat placut sau nu este pe planul 2, atata timp cat ti s-a imprimat in ganduri, nu?

Evident ca esti constienta ca ti se pot intampla multe, dar la fel de bine esti perfect constienta ca trebuie sa faci si dus in fiecare seara, asta nu inseamna ca nu vei mai vedea add-uri pt geluri de dus.

Inoportune sunt expresiile actorilor, e adevarat...probabil editorul de imagine sau project managerul (cine-o fi responsabil de imaginea finala) nu a fost inspirat...dar nu poti nega ca nu are impact..si daca e sa-ti dau un exemplu, iti garantez ca in mintea a 6 din 10 persoane(din targetul social vizat) care au vazut add-ul si nu au o casa de asigurari preferata va veni Astra ca prim gand in cazul in care chiar trec prin patanii de genul asta. Asta si pentru ca in situatii de criza se doreste, in genere, solutionarea cat mai rapida a problemei.My point of view...

Anca Pantus
acum 12 ani
@denisa_migit

Sigur, dar daca o sa fie ad-uri care-mi spun "Stiai ca trebuie sa faci dus in fiecare zi? Alege X produs" nu o sa ma faca sa-l aleg. Vreau sa stiu de ce as alege x si nu y. Care Y s-ar putea sa aiba un vizual mai interesant sau un copy mai atragator, etc.

Si, da, o sa-mi amintesc de ad-ul asta. Dar s-ar putea sa-mi amintesc impresia negativa pe care mi-a facut-o la momentul respectiv. Sau, pentru ca nu mi-a spus nimic mesajul, sa uit cu totul chiar ca nu mi-a placut. "Nu exista publicitate negativa" e o alegere destul de riscanta



Branded


Related