Prima campanie de imagine Ariston Thermo Romania, semnata de DDB Bucuresti

DDB Bucuresti a realizat prima campania de imagine pentru brandul Ariston Thermo Romania in urma castigarii pitch-ului pentru serviciile de creatie organizat in martie - aprilie, informeaza un comunicat emis de Civitas. Campania a debutat in luna iunie si este promovata la nivel national prin spot TV, OOH, in mediul online si in-store.

Conceptul campaniei este de a pozitiona strategic sistemul de incalzire Ariston ca "un membru al familiei”, durabil si de incredere.

“Am fost incantati de oportunitatea de a dezvolta impreuna cu DDB campania de imagine Ariston si ne-am bucurat sa ne regasim in ideile si sugestiile creative, ceea ce denota o foarte buna intelegere a valorilor brandului nostru si profesionalismul echipei implicate in acest proiect”, a declarat Ilinca Rusescu (Marketing Manager, Ariston Thermo Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related