Steve Rivkin in Romania la Conferinta International Advertising Association

IAA Romania, cu sprijinul Unilever SCE si Stella Artois organizeaza Marti, 13 Decembrie 2005, la Hotel Sofitel, Conferinta anuala IAA cu tema " The Making of a Name". Anul acesta invitatul IAA este Steve Rivkin, una dintre marile personalitati ale industriei de marketing din lume. Aceasta este a 2-a conferinta nationala organizata de IAA, dupa cea care l-a avut drept invitat pe Jack Trout in 2004.

Stella Artois si Unilever South Central Europe s-au asociat pentru a face aceasta conferinta posibila, si pentru a continua astfel impreuna seria de evenimente dedicate industriei de publicitate din Romania.
Steve Rivkin este, alaturi de Jack Trout , co-autorul unor opere cunoscute in domeniu: The New Positioning - (Noua Pozitionare), The Power of Simplicity - (Puterea Simplitatii) si Differentiate or Die si se afla la originea conceptului de pozitionare care a revolutionat strategia de brand in lumea intreaga.
Are o bogata experienta in marketing, publicitate, naming, brand identity, comunicare corporatista, PR si jurnalism. In 2002, revolutioneaza ideea de inovatie in marketing, prin publicarea cartii - IdeaWise, un ghid despre perceptia, utilizarea si adaptarea ideilor inovative.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related