In weekend la ADfel: “Release your inner Irish”, Wild Love, Wild Networking si o proiectie multisenzoriala

In weekend la ADfel: “Release your inner Irish”, Wild Love, Wild Networking si o proiectie multisenzoriala

Ultimele 3 zile ADfel, evenimentul de branded entertainment organizat de IQads si 24-FUN la Fabrica, se vor intrece in a oferi experiente de brand memorabile celor care vin la Fabrica dupa 7 seara.

Vineri seara se va proiecta Tutorialul Wild Party powered by Desperados si va avea loc o noua sesiune din concursul prin SMS Axe Excite - „Gaseste ingerii”. Jameson va lansa provocarea “Descopera irlandezul din tine” prin selectii de reclame care arata spiritul irlandez. Dar pana la lasarea serii, se va putea experimenta Wild Painting in stil Desperados si se vor putea aplica tatuaje din Desperados Wild Tattoo Design Competition. Ringul de box adus de BestJobs pentru a reproduce meciurile dintre potentiali angajati si angajatori ii asteapta pe cei care vor sa ia lectii de box. De asemenea, Playboy are un mesaj sexy plasat in baia domnilor, iar Men’s Health ii asteapta la bar cu un mesaj despre o viata mai sanatoasa.

Sambata vor continua experientele Desperados, cu Wild Declarations of Love. Indragostitii care vor trimite prin SMS cele mai “wild” ganduri persoanei iubite, pentru ca mesajele sa fie afisate pe ecranele din terasa, vor fi premiati cu “casatorii de o zi”, catuse si bere Desperados, ca sa fie inspirati si mai mult pentru continuarea petrecerii. Aceleasi premii ii asteapta si pe cei care nu si-au gasit inca jumatatea si participa la Desperados Wild Networking, trimitand declaratii de dragoste prin SMS unor persoane necunoscute din terasa, printr-un sistem care va fi dezvaluit la fata locului.

Tot sambata, Jameson continua provocarea “Descopera irlandezul din tine”, printr-o competitie de public speaking in irlandeza, discursurile de spus cu patos in public fiind din cele mai diverse, de la prospecte medicale pana la zicatori irlandeze. Cei mai buni dintre participanti vor fi invitati la o sesiune de mentorat Jameson Irish Whiskey, sustinuta de Cosmin Lupan, brand ambassador. Vor fi prezentate istoria si traditia brandului, productia si gama de produse, care vor putea fi degustate de participanti, impreuna cu povestile lui Cosmin.

Iar duminica va fi seara dedicata unei proiectii multisenzoriale de reclame “pacatoase”, pregatita special pentru a-l dezvalui pe cel pentru care ingerii Axe au cazut in ispita si pe care l-au cautat in fiecare seara prin terasa.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related