Odyssey semneaza campania de imagine a celei mai citite reviste din lume - Readers Digest

La 27 octombrie s-a lansat in Romania cea mai citita revista din lume, Reader's Digest. Campania de imagine a fost realizata de echipa Odyssey , agentie desemnata a fi castigatoarea pitch-ului organizat de editura Readers Digest in primavara acestui an.
La numai 3 saptamani de la lansarea campaniei, Reader's Digest a primit peste 100.000 de cereri de abonament si a vandut aproape 20.000 de reviste la stand, ceea ce dovedeste un succes editorial inca de la primul numar al revistei in Romania si o confirmare a conceptului creativ al campaniei de comunicare .

Reader's Digest se editeaza in 60 de tari in 20 de limbi, avand 100 milioane de cititori. Succesul revistei a ramas nestirbit de peste 80 ani, reteta fiind pastrarea liniei editoriale inca de la lansarea ei, din 1922. Reader's Digest este construita ca un compendiu de informatii din diverse domenii, scrise pe intelesul tuturor, usor de urmarit de cititorii de toate varstele.
Brieful clientului a avut ca obiectiv principal o campanie de lansare a revistei in Romania, de construire a awareness-ului si de reflectare a pozitiei si a valorii revistei la nivel mondial, prin accentuarea renumelui acesteia. Nu in ultimul rand, find vorba de o lansare, s-a urmarit stimularea curiozitatii romanilor pentru a cumpara revista si crearea de notorietate a brandului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related