Propaganda semneaza campania Vita Romaneasca cu sloganul "Poate ar fi momentul ca si romanii sa descopere Romania"

Campania cu sloganul “Poate ar fi momentul ca si romanii sa descopere Romania” a fost realizata de Propaganda pentru a promova vinul Vita Romaneasca din portofoliul Vincon Romania, potrivit unei informari din partea Propaganda. Campania, care a fost lansata pe 1 august, consta in spot-uri TV (Olivier si Nikos) difuzate pe Pro TV, TVR1, TVR2, Pro Cinema, AXN, National TV, B1TV, Antena 3, Sport.ro, GSP TV, Realitatea TV, Discovery TV, Animal Planet si National Geographic.

Pentru completarea imaginii romanesti a brandului, Vita Romaneasca a trecut printr-un proces de rebranding inspirat de picturile naive de la Sapanta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related