Studiu Initiative despre earned, paid si owned media

Studiul "Rethinking paid, earned and owned media: New rules for marketing performance", realizat de Initiative in Australia, China, Germania, Spania, Columbia, Thailanda, Italia, UK si SUA, ia in considerare diferentele dintre paid media (spatiu publicitar standard), earned media (articole care nu sunt controlate de brand) si owned media (canalele oficiale ale brandului), informeaza un comunicat emis de GolinHarris Bucuresti.

Reactiile consumatorilor vizavi de mesajele comunicate prin intermediul acestor 3 tipuri de media difera semnificativ in functie de factori culturali, sociali sau economici, se precizeaza in studiu. Astfel, consumatorii din Australia au incredere in mesajele publicitare transmise prin advertising, iar cei din Spania reactioneaza bine la un mix de earned si owned media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related