Saatchi&SaatchiX a dezvoltat campania "Super culoare de la prima aplicare" pentru vopseaua Kraft Brilliant

Saatchi&SaatchiX a realizat campania integrata cu sloganul “Super culoare de la prima aplicare” destinata promovarii vopselei Kraft Brilliant, fortificata cu particule de portelan, informeaza un comunicat emis de Centrade Saatchi & Saatchi PR. Campania, care se desfasoara in perioada iunie – septembrie 2011, include spot TV (20s si 30s), o componenta de PR, una de online si promotii in-store.

Spotul livreaza mesajul cheie al campaniei “Super culoare de la prima aplicare”. Conceptul campaniei este evidentierea proprietatilor vopselei Kraft Brilliant, datorate particulelor de portelan din formula de compozitie, creata de departamentul de cercetare si dezvoltare al companiei. Particulele de portelan dau vopselei o culoare puternica, o putere mare de acoperire, permitand o aplicare usoara si reducerea consumului de vopsea pe metru patrat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related