Campania "Redescopera Romania 2011", nominalizata la primul festival de comunicare digitala din Europa

Campania "Redescopera Romania 2011", realizata de iLeo Marketing Interactive pentru Petrom si desfasurata alaturi de BCR, Dacia, Romtelecom, Paralela 45 si Muzeul National al Taranului Roman, se afla printre cele 3 finaliste la festivalul Digital Communication Awards 2011, la categoria Online Strategy of the Year. Proiectele nominalizate vor fi sustinute in fata juriului in cadrul unei Gale de Premiere care are loc pe 30 septembrie la Berlin.

Festivalul Digital Communication Awards este gazduit de Universitatea de Stiinte Aplicate Quadriga din Germania, care isi propune astfel sa identifice si onoreze abordarile si solutiile ingenioase din comunicarea online de toate tipurile si sa incurajeze dialogul intre practicieni si academicieni activi in domeniu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related