Serbarile Timisoreana la final: 8 orase, peste 70 de ore de concerte, jumatate de milion de participanti

Serbarile Timisoreana la final: 8 orase, peste 70 de ore de concerte, jumatate de milion de participanti

Evenimentele din cadrul campaniei "300 de veri cu voie buna/Serbarile Timisoreana’" au strans aproximativ 500.000 de participanti pe parcursul celor 3 zile petrecute, pe rand, la Timisoara, Drobeta-Turnu Severin, Ramnicu Valcea, Pitesti, Constanta, Galati, Buzau si Bacau, informeaza un comunicat emis de 2activePR. In continuarea campaniei, Timisoreana desfasoara concursul "Roata Voii Bune" pe site-ul serbariletimisoreana.ro.

Campania a fost realizata de Ursus Breweries impreuna cu agentiile GMP Advertising (strategie si creatie), Mercury 360 (organizare eveniment si comunicare trade), United Media (media), Green Pixel (digital marketing) si 2activePR (comunicare PR).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related