Corina Bacanu despre ultimii 10 ani de publicitate in Romania

Cum era acum 10 ani in publicitate in Romania si cum a evoluat publicitatea in acesti ani?

Publicitatea acum 10 ani era nauca, curioasa, curajoasa si plina de entuziasm. Invatam de pe unde apucam, faceam cum ni se parea noua ca e bine si aveam o capacitate extraordinara de a ne bucura. Atunci, o noapte petrecuta in agentie muncind era un heirup colectiv grozav, nu se plangea nimeni de dureri de bila din cauza neonului si nici de fumatul pasiv. Poate ca nu eram chiar cei mai intelepti sau cei mai instruiti, dar e clar ca aveam cele mai mari suflete.

Un deceniu in 5 cuvinte

A innebunit publicitatea!

Cele mai frumoase amintiri legate de industrie, dar si cele mai neplacute

Pai am foarte multe aminitiri placute legate nu neaparat de printuri, lansari, activari, leafleti, tv-uri, radiouri, premii, ci de echipa care adormea extenuata dimineata pe canapea, de copywriterul care decora peretii cu cafea, de artul cu care imparteam jumate de sanvis dupa ce scriam scriptul final final, de directorul de creatie care isi mangaia barba si zicea: "hai sa ne mai gandim", de fata frumoasa care m-a intrebat in prima mea zi de munca "ce hobby-uri am", de domnisoara care fuma o tigara dupa ce-si cumpara pantofi, de serile in gradina cu bec si tantari, de oameni. Cam asta e tot ce conteaza. Nu exista amintiri neplacute.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related