Redactia IQads a lansat Suplimentul Brand Film Festival 2011

Suplimentul Brand Film Festival, distribuit alaturi de ghidul 24-FUN si lansat de redactia IQads, anunta prima editie Brand Film Festival, evenimentul IQads care prezinta povesti de branduri spuse de consumatori si care include proiectii de scurtmetraje si reclame tematice intre 27-29 septembrie in Bucuresti, Brasov, Cluj, Iasi, Sibiu si Timisoara.

Participantii de la Brand Film Festival, cei care stiu sa raspunda creativ la brief-uri destepte date de branduri, sunt introdusi inca de la inceput in atmosfera festivalului prin prezentarea unui decalog adresat celor care nu uita ca inscrierea intr-un concurs spune ceva si despre ei, nu doar despre competitie.

In paginile suplimentului se gasesc si raspunsurile date de mai multi publicitari din agentii interactive la intrebarea "La ce sa fii atent cand faci un concurs de UGC?": Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions), Andy Lita (Business Unit Director, Ogilvy Interactive), Bogdan Nitu (General Manager, Webstyler), Bogdana Butnar (Digital Strategic Planner), Vasile Alboiu (Creative Director, Senior Interactive), Radu Ionescu (Creative Director, Kinecto) si Costin Radu (Managing Partner, The Geeks).

De asemenea, articolele contin mai multe exemple de concursuri nereusite din online-ul romanesc ("Concursurile de UGC din .ro: ce sunt consumatorii dispusi sa faca pentru a castiga?"), dar si prezentari ale catorva dintre cele mai de succes concursuri din strainatate ("Cum ii conving brandurile pe consumatori sa le spuna povestea prin concursuri reusite de UGC?").

Articolul "Concursuri de UGC pe platforma TheCreator.ro by IQads" arata cel fel de inscrieri au generat proiectele desfasurate de Avon ("Movie for life"), Weltauto ("Advertise your car"), Nescafe Dolce Gusto ("What inspires you?").

Redactia IQads a vorbit cu participantii de la competitiile de scurtmetraje Bergenbier si Dove Men+Care desfasurate in cadrul festivalului si a aflat cateva dintre cele mai savuroase povesti din spatele camerelor de filmat. Daca scurtmetrajele care vorbesc despre masculinitate la concursul Bergenbier au povesti cu filmari sterse inainte de a fi salvate sau gasti de prieteni filmand in platouri improvizate in sufragerie, filmele inscrise in competitia Dove Men+Care au in centru barbatul confortabil in propria piele, pe care il prezinta fie in momentul acela de multumire absoluta, fie in timp ce incearca sa ajunga acolo.

Suplimentul este tiparit in 50.000 de exemplare si este distribuit alaturi de ghidul 24-FUN in cele 6 orase in care au loc proiectii Brand Film Festival: Bucuresti, Brasov, Cluj, Iasi, Sibiu si Timisoara. Articolele din supliment pot fi citite aici.

 


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Related