Cele 13 scurtmetraje finaliste la competitia Dove Men+Care de la Brand Film Festival asteapta votul publicului

Cele 13 scurtmetraje finaliste la competitia Dove Men+Care de la Brand Film Festival asteapta votul publicului

Competitia de scurtmetraje Dove Men+Care, care prezinta povestea barbatului de pana la 40 de ani, in cadrul Brand Film Festival, si-a ales finalistele. In cadrul singurului festival de scurtmetraje de brand create de consumatori, dupa inscrieri care au durat 8 saptamani, au fost selectionate cele mai bune 13, care pot fi vazute si votate online, pana pe 22 septembrie, ora 23:59, pe platforma TheCreator.

Cele 13 scurtmetraje originale, care totalizeaza peste 50 de minute de film, au stiluri de realizare si abordari foarte diferite: de la cateva secunde pana la maximul de 5 minute admis de brief, in stil comedie sau documentar, animatie sau reportaj. Dar toate reusesc sa prezinte, intr-un fel sau altul, barbatul matur, confortabil in propria piele si evolutia lui spre acest punct din viata.

La finalul competitiei, vor fi acordate 3 premii, in valoare totala de 4.500 EUR: 2.000 EUR (premiul 1), 1.500 EUR (premiul 2) si 1.000 EUR (premiul 3). Jurizarea se face astfel: in perioada 10 – 22 septembrie, lucrarile sunt evaluate de catre un juriu de profesionisti (format din personalitati din domeniul cinematografiei si al publicitatii, reprezentanti Unilever si IQads) si de catre publicul larg, prin intermediul paginii de competitie. Nota finala va fi stabilita prin media ponderata dintre evaluarea juriului de profesionisti (60% din nota finala) si evaluarea publicului larg, prin vot online (40% din nota finala).

De asemenea, cele mai bune lucrari vor fi prezentate si premiate in cadrul proiectiilor BFF de la sfarsitul lunii septembrie din Bucuresti, Cluj, Brasov, Iasi, Sibiu si Timisoara, in cadrul zilei Dove Men+Care. Aceasta va include si un best-of tematic al reclamelor din toata lumea, cu alte povesti de viata ale barbatilor care se simt confortabil in pielea lor.

Detalii despre locurile de desfasurare, program si scurtmetraje sunt disponibile pe www.BFFestival.ro.

Despre Dove Men+Care

Dove Men+Care e o gama inovatoare de produse de ingrijire, creata special pentru barbati. Cu ajutorul unor tehnologii avansate, cum ar fi tehnologia patentata MicroMoisture™, produsele Dove Men+Care sunt capabile sa asigure un confort total barbatilor. Noile produse (antiperspirante, geluri de dus si sapun) ofera o ingrijire superioara – pentru un confort total al pielii – si o senzatie de prospetime de durata, care nu pot fi obtinute cu produsele de ingrijire pentru barbati obisnuite sau cu produse nedestinate barbatilor.

Despre Brand Film Festival
Brand Film Festival este festivalul de scurtmetraje create de consumatori pentru branduri, organizat de IQads, in premiera in 2011. Brandurile care au o poveste de spus dau brief-uri catre comunitatea creativa, activand competitii de creatie in cadrul BFF. Timp de aproape 2 luni, participantii (creativi full-time sau in timpul liber) vor crea si inscrie filmele in competitiile favorite, dupa care va urma perioada de votare, in august si septembrie. Lucrarile fiecarei competitii vor fi evaluate de cate un juriu al profesionistilor (care va include specialisti din industria de marcom si din cea a filmului, reprezentanti IQads si ai respectivului brand), cat si de publicul larg (care va vota online lucrarile favorite). La finalul lunii septembrie, cele mai bune filme din fiecare competitie vor fi apoi prezentate in cadrul proiectiilor BFF, din: Bucuresti, Cluj, Brasov, Iasi, Sibiu si Timisoara.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related