Promotions 360 - Rolul promotiilor in marketingul brandurilor

Promotions 360 - Rolul promotiilor in marketingul brandurilor

Primul panel al evenimentului Promotions 360 i-a avut drept invitati pe Bogdana Baltasiu (Client Service Manager, Consumer Research, Nielsen Romania), Maia Novolan (Director General, Syscom Digital), Marian Seitan (Director General, Mediapost Hit Mail) si Alain Thys (Managing Partner, FutureLab) care au vorbit despre integrarea promotiilor in marketingul brandurilor.

Bogdana Baltasiu a povestit despre adaptarea retailerilor la noile nevoi ale consumatorilor romani, referitoare la promotii. Promotiile nu mai sunt atat de importante pentru cumparatori, printre cele mai semnificative criterii de cumparare fiind acum: rapiditatea cu care se pot face cumparaturile, distanta fata de casa, preturile mici pentru toate produsele.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând in conceptele creative... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related