Studiu Gemius - "E-commerce 2011": atitudinea utilizatorilor romani de internet fata de magazine online si site-urile de licitatii

Potrivit raportului Gemius Research - "E-commerce 2011: tendinte si atitudini. Un studiu asupra utilizatorilor de internet din Romania", 54% dintre romani au facut cumparaturi online cel putin o singura data, cu 4% mai mult decat in 2009, informeaza un comunicat emis de Gemius Research.

Procentajul utilizatorilor de internet din Romania care considera ca este riscant sa cumpere online a scazut cu 5 procente din 2009 pana acum, ajungand la 44%.

"Ne asteptam ca multi jucatori din piata offline sa vina in online in urmatorii 2 ani, dezvoltand si mai mult piata. Noi produse ce vor facilita si securiza platile online vor ajuta la depasirea principalului obstacol in calea maturizarii pietei, lipsa de incredere, si astfel, vor contribui la dezvoltarea comertului online in Romania", a declarat Raluca Georgescu (Country Manager, Allegro Group Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related