212 proiecte inscrise la editia a IX-a Romanian PR Award

Editia a IX-a a competitiei Romanian PR Award a inregistrat 212 proiecte inscrise la cele 24 de categorii de concurs, informeaza un comunicat emis de organizatori. Numarul inscrierilor a crescut cu un procentaj de peste 100% comparativ cu editia anterioara.

Categoriile de concurs care au avut cele mai multe inscrieri au fost: responsabilitate sociala si dialog cu grupurile cointeresate (22), PR pentru Marketing (21), Media Relations (15) si organizatii non-guvernamentale (14).

Categoriile la care aplicantii s-au putut inscrie sunt: comunicare corporatista, comunicare pentru administrarea riscurilor si oportunitatilor, PR pentru marketing, comunicare pentru administrarea crizelor, riscurilor si a oportunitatilor, digital PR si social media, comunicare interna, responsabilitate sociala si dialog cu grupurile cointeresate, comunicarea proiectelor de mediu, media relations, public affairs/advocacy/lobby, comunicare financiara, organizatii non-guvernamentale, comunicare in domeniul public, comunicarea produselor si serviciilor financiare, comunicarea produselor si serviciilor medicale, buget -/creativitate +, website/intranet/blog, evenimente, newsletter intern, raport anual, kit de presa, publicatii externe, sponsorship, productii video si Junior PR Award.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related