LOWE a luat al doilea argint consecutiv la la Epica

Cea de-a 19-a editie a Festivalului International de Publicitate Epica aduce agentiei Lowe Romania a doua medalie de argint consecutiv, la categoria Recreation & Leisure, sectiunea Print, pentru campania de imagine "DaKINO - Festivalul celor care nu se multumesc cu Hollywood".
Printurile premiate la Epica (Basic Instinct by Almodovar, Titanic by Lars von Trier si Lord of the Rings by Kusturica) fac parte din campania aniversara DaKINO 15 ani - "Festivalul celor care nu se multumesc cu Hollywood", pentru care Lowe a mai creat spotul TV "Matrix", spotul radio "Titanic" si identitatea vizuala a Festivalului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related