Pentru al doilea an consecutiv, Coca-Cola organizeaza de Craciun evenimentul caritabil, "Si tu poti sa fii Mos Craciun!"

"Si tu poti sa fii Mos Craciun!" este indemnul pe care Coca-Cola Romania il adreseaza si in aceasta iarna publicului de toate varstele. Dupa ce, in 2004, a oferit bucurestenilor un spectacol extraordinar in regia lui Alexandru Darie, si in acest an, Coca-Cola Romania celebreaza spiritul plin de caldura al Sarbatorilor, reunind mari nume ale divertismentului romanesc intr-un amplu eveniment caritabil, care va avea loc pe 22 si 23 decembrie la Opera Romana.

Intreaga suma rezultata din vanzarea biletelor va fi donata copiilor internati la Spitalul de Recuperare Neuro-motorie Marin Pazon din Bucuresti. Mai mult decat atat, spectatorii vor fi incurajati sa aduca si sa doneze la intrarea in sala cate o jucarie pentru acesti copii, devenind astfel, ei insisi un altfel de Mos Craciun.
"Succesul de anul trecut ne-a incurajat sa ne dorim sa instituim o traditie din acest eveniment. E un spectacol cu copii si pentru copii, pentru cei care cred in Mos Craciun si pentru cei care vor sa fie Mos Craciun", a declarat Valentina Baicuianu, Public Affaires & Communication Manager Coca-Cola Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related