COSMOTE s-a lansat in Romania cu 6 campanii publicitare realizate de GMP/ASHLEY Bucharest

Agentia GMP/ASHLEY Bucharest a creat si implementat campaniile de comunicare pentru COSMOTE, noul operator de telefonie mobila de pe piata romaneasca.

Campania de imagine include un spot TV de 60 de secunde, intitulat "Oportunitati", care reflecta promisiunea COSMOTE de a face telefonia mobila accesibila tuturor. Ideea care a stat la baza spotului este aceea ca oportunitatile sunt pentru cei care fac lucrurile diferit, pentru cei care au curaj, pentru cei care merg inainte, de fapt oportunitatile pot fi pentru fiecare dintre noi. COSMOTE iti ofera oportunitatea de a comunica oricand, oriunde, la cele mai mici tarife. Tonul campaniei este tineresc, dinamic, energizant si transmite atributele marcii: apropiere si accesibilitate. Lansata o data cu intrarea operatorului de telefonie mobila pe piata romaneasca, campania de imagine COSMOTE a fost dezvoltata de GMP/ASHLEY Bucharest in parteneriat cu Ashley & Holmes Atena.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related