Cum comunica online-ul in sectorul offline?

Wall-Street.ro, cea mai importanta publicatie online de business din Romania, a desfasurat o campanie autopromo inedita prin intermediul Elevate Media - furnizor de spatiu media in lift. Internet Corp si Elevate Media au promovat in luna decembrie in lifturile din Bucuresti, in premiera pentru piata autohtona de publicitate, un produs exclusiv online.

"Parteneriatul incheiat cu Elevate Media reprezinta pentru Wall-Street.ro prima forma de promovare in segmentul offline. Dorim sa ne apropriem cat mai mult de potentialii nostri cititori, iar aceasta forma de comunicare complementara si inovativa este conforma strategiei noastre," a precizat Mihai Seceleanu, CEO & partner al Internet Corp, grup de Internet & NewMedia care alaturi de Wall-Street.ro a dezvoltat si alte proiecte online de success precum 9AM.ro, Kudika.ro sau Yuppy.ro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related