Un pas inainte in planning

Interviu cu Gareth Kay, Head of Planning, Modernista!
Cam cate agentii de publicitate din Romania au departamente de strategic planning? Probabil le putem numara pe degetele unei singure maini. In Marea Britanie si in Statele Unite, acolo unde advertising-ul il pune in centrul oricarui demers de comunicare pe consumator, chiar si boutique-urile de creatie lucreaza beneficiind de aportul oamenilor de strategie. Cum numarul de planner-i ajunge la ordinul miilor, exista nu numai departamente de account planning, ci si organizatii care promoveaza interesele planner-ilor, promovand si ajutand la dezvoltarea disciplinei. Gareth Kay este unul dintre planner-ii care au avut ocazia sa lucreze atat in Marea Britanie, cat si pe teritoriul Statelor Unite. Astfel, dupa ce a trecut pe rand pe la Lowe, dfgw si TBWA, Gareth Kay a traversat Atlanticul pentru a pune bazele departamentului de planning de la Modernista!, astazi una dintre cele mai de succes agentii independente din Statele Unite, cunoscuta pentru lucrarile sale neconventionale pentru clienti precum Hummer, Budweiser, TIAA-CREF, Napster, Rossignol, MTV s.a. Schimband cateva impresii cu el, am aflat pentru prima data despre "engagement planner", un pas inainte si o inovatie in disciplina planningu-ului, despre felul in care se face planning la Modernista!, precum si cateva sfaturi utile pentru planning-ul din Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related