Campanie de recrutare Mercury360: convinge-l pe Radu Miu sa il adopte pe motanul Jigodel

Mercury360 a lansat campania de recrutare pentru o pozitie de internship "Sa-l adoptam pe Jigodel", avand ca brief determinarea lui Radu Miu (General Manager la Mercury360 si iubitor de caini) sa adopte motanul Jigodel in agentie, potrivit unei informari de presa din partea Mercury360.

Propunerile celor care isi doresc internshipul pot fi trimise pana pe 26 octombrie la adresa [email protected], iar decizia va fi luata de juriul format din Radu Miu (Managing Director), Monica Tanasoiu (Client Service Director) si Liviu Turcanu (Creative Director).

Pe 31 octombrie va fi anuntat autorul celei mai creative propuneri, urmand ca acesta sa devina trainee la creatie sau strategie. Brieful poate fi gasit pe pagina Facebook.com/Mercury360.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related