McCann Erickson Romania a castigat un premiu Cresta pentru "American ROM", la categoria Campanii Integrate

McCann Erickson Romania a castigat un premiu Cresta pentru "American ROM", la categoria Campanii Integrate

In cadrul celei de-a 19 editii a Cresta International Advertising Awards, McCann Erickson Romania a luat un premiu pentru campania "American ROM" la categoria Campanii Integrate, Grand Prix-ul din categorie fiind castigat de Wieden+Kennedy Amsterdam pentru campania Nike – "Write the future", potrivit unui comunicat emis de Cresta Awards.

Publicis Conseil (Paris) a fost numita Agentia anului dupa ce a castigat 7 premii in cadrul competitiei, iar Euro RSCG a devenit Reteaua Anului pentru al doilea an consecutiv.

Au fost acordate premii Grand Prix la 8 categorii din 11 pentru agentiile: Wieden+Kennedy Amsterdam (Grand Prix pentru Nike – "Write the future" la categoriile TV/Cinema/Digital si la Campanii Integrate), Abbott Mead Vickers BBDO Londra (Grand Prix pentru Walkers -"Sandwich” la categoria Ambient Media), Forsman & Bodenfors Gothenburg (Grand Prix pentru IKEA - "Homemade is Best" la categoria Design), kempertrautmann Hamburg (Grand Prix  pentru Edding Markers - "Wall of Fame" la categoria Interactive), Euro RSCG Bangkok (Grand Prix  pentru Shieldtox Naturgard - "Natural" la categoria Outdoor),  HEIMAT Berlin (Grand Prix pentru Hornbach – "The Infinite House" la categoria Crafts) si Try Advertising Agency Oslo (Grand Prix pentru Norwegian Women's Shelter Association - "Emergency Call" la categoria Radio).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related